maher zain-palestine will be free



beruntunglah bg org2 yg mati syahid di sana.
kita hidup yg aman ni belum tentu aman,kita mendapat keamanan dr segi zahir(luaran) tetapi batinnya atau rohaninya(dalaman) belum aman lagi.
keamanan yg Allah bg belum tentu drpd ni'mat yg Maha Esa,mungkin bala' drpd-Nya!!!
jd berhati-hatilah kita yg hidup aman kerana org yg tidak mendapat Ujian drpd Yg Maha Esa belum selamat lg.org yg telah mendapat Ujian Allah dan TELAHPUN MELEPASINYA mungkin akan selamat InsyaAllah.

PALESTIN: wahai mujahideen palestin,kami INGAT kpdmu ketika mana kamu telah diserang dan dibunuh oleh yahudi laknatullah dan sekutunya.tetapi kami LUPA kepadamu ketika mana tiada serangan daripada yahudi laknatullah.padahal kamu tetap di kepung oleh mereka dan menunggu saat untuk diserang..maafkan kami..maafkan kami!dosamu tertimbun di atas bahu kami dek kerana kelupaan kami untuk mendoakanmu,untuk menolongmu.
kami takut,kami takut di akhirat kelak kamu akan mengheret kami ke dalam API NERAKA krn kelupaan kami kepadamu sebagaimana seorang wakil mu daripada hamas mengatakan kepada kami "umat islam yg tidak membantu kami samada bantuan duit,bekalan atau doa,kami akan mendakwa kamu semua di akhirat kelak di hadapan MAHKAMAH RABBUL JALIL!!!maafkan kami yg sentiasa lupa..

0 comments:

Post a Comment