produk ecpi

sy nak menegaskan di sini..ape yg sy postkan di bawah ni adalah produk halal dan tiada kompromi..hehehe..erm..dan dlm produk ECPI ni,xdak bahan kimia o bahan2 yg boleh memudharatkan..sy na bg satu kata2 yg baru sy pikir.."jika ada pelbagai penyakit,maka akan ada juga pelbagai penawar"..jadi cubalah produk ecpi ini..



http://www.blogstarz.my/marketplace/uploadedimages/833766.jpg

ECPI Water


Ecpi Water telah melalui proses Electro Clustered, Rawatan Ultra Violet, Reverse Osmosis, Pengoksigenan, Electronic Coding, Pengalkalian, Diamond Clustered, Ozon dan Berion.

Kelebihan ECPI Water antaranya adalah mampu menembusi dinding ‘intra cellular’, mampu bertindak sebagai agen pengeyah toksin, mengimbangi ‘electrolyte’ yang diperlukan oleh badan, mengandungi lebih daripda 100 pro makanan tambahan, mengandungi pro multivitamin & pro hormone, merangsang fungsi organ, merangsang kecergasan fizikal & membantu mengatasi masalah kelesuan & keletihan, membekal oksigen secukupnya kepada sel dan membantu mengatasi masalah berlebihan berat badan & tekanan darah tinggi.





















ECPI Anggun



ECPI Anggun di formulasikan dgn menggunakan inovasi teknologi spacetime(gabungan teknologi jisim dan inovasi teknologi tenaga gelombang) yg menggabungkan keseluruhan elemen dandanan dan perawatan kulit atau kecantikan di dalam satu produk sahaja.ECPI anggun menggabungkan 85jenis bahan yg terdiri drpd herba terpilih,sari buah-buahan,multivitamin serta dipertenagakan dgn ribuan tenaga gelombang bg penjagaan dan perawatan kulit & kecantikan.

FUNGSI ECPI Anggun

Dandanan kecantikan
~
ECPI anggun produk lengkap yg mjadikan proses dandanan sgt muda.

pERBERSIH mUKA
~memerangkap dan menyerap kotoran serta minyak.menjadikan kulit lebih bersih dan segar.

skrub
~
bg menanggalkan sel2 kulit mati

pelembab
~
bahan semulajadi dgn tenaga gelombang bg mengawal kelembapan kulit

penyegar
~membina keanjalan kulit(insyaAllah)

bedak asas
~menghasilkan bedak asas secara semulajadi.gosok perlahan2 secara berterusan dan ia menimbulkan kesan meratakan warna kulit muka secara natural (insyaAllah)

perawatan masalah kulit
~mengatasi masalah jangkitan virus
~mengatasi masalah jangkitan bakteria
~mengatasi masalah jangkitan fungus
~mengatasi masalah jangkitan alergi
~mengatasi masalah gigitan serangga
~
mengatasi masalah resdung
~
mengatasi masalah gatal2 kulit
~mengatasi masalah masalah panau
~
mengatasi masalah kurap
~mengatasi masalah jerawat
~mengatasi masalah jeragat
~berperanan sebagai agen anti ageing
~mengurangkan garis2 kedutan
~melembut dan melicinkan kulit
~meningkatkan keanjalan kulit
~melindungi kulit drpd pancaran matahari
~menegangkan kulit
~mencerahklan kulit
~menanggalkan kulit mati
~menghilangkan kesan parut
~melancarkan perjalanan darah
~merangsang fungsi kulit
~mengembalikan keseimbangan fungsi kulit

(untuk pengetahuan,sy penah pakai anggun ni..sbb mase dlu sy ade penyakit gatal2 kat pipi2...mule2 kecik..lame2 ia merebak naik ke telinga...pas2 abg sy suh sy cube anggun ni..Alhamdulillah dgn izin Allah sy sembuh...dan penyakit kat celah kangkang pon da elok jugak(sng kate kurapla,watpe nak malu bgtahu,mmg 2 satu penyakitkan..heehee)...sbb aggun ni membuang bende2 kotor kat dlm badan kite..sy pakai sebotol je..2 pon xabes..pas elok troz lupe..ish3..2la..melayu mudah lupe..hehehelikopter..)




Holistic Bath

Ia mengandungi kod kod elektronik dari bahan bahan yang secara sejarahnya terbukti dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan disamping mengekalkan dan meningkatkan kesihatan semulajadi. Teknologi e=mc2 =hf membuktikan setiap jisim mempunyai kembarannya didalam bentuk gelombang yang mempunyai hubungkait antara satu sama lain.Keupayaan tenaga gelombang bertindakbalas terhadap sesuatu tenaga gelombang yang lain serta memberi kesan terhadap kembarannya, merupakan asas yg digunapakai di dalam perawatan dan perubatan secara elektronik .

Penggunaan teknologi ini telah terbukti keberkesananya serta selamat berbanding kaedah berasaskan jisim yg mempunyai kemampuan yg terhad disamping menimbulkan kesan sampingan dari penggunaan jisim tersebut. Oleh yang demikian marilah kita kembali kepada asas teknologi yang bertepatan dengan akidah dan fitrah kejadian.

FUNGSI KHUSUS

  • Menghilangkan kekotoran dan bintik hitam
  • Melindungi kulit dr jangkitan kulat dan bakteria
  • Menyegarkan tubuh badan
  • Mencergaskan minda
  • Mencerah serta melembapkan kulit *Melembut dan melicinkan kulit
  • Menyegarkan kembali kulit yg kusam
  • Menghilangkan masalah bau badan
  • Mencegah kulit dr berkedut
  • Mencegah penyakit kulit
  • Membantu merawat masalah kelemumur
  • Mengatasi masalah gatal kulit kepala

Harga : RM29.90
250ml

E eye care

http://4.bp.blogspot.com/_CLm5Ji3bkQQ/Sobs4XiCAyI/AAAAAAAAABM/1VnfG65hCfY/s400/eye+care.jpg

Dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini yang berasaskan tenaga gelombang (e=hf) ia mengandungi semua bahan yang diperlukan untuk mengekalkan mata yang bersih dan sihat. Teknologi hf berkeupayaan membekalkan tenaga yang diperlukan dengan selamat dan berkesan bagi membantu pulih gejala yang terdapat pada mata yang tidak sihat. Gelombang tenaga akan dipancarkan kepada ‘ Centrel Nerve System’ untuk merangsang fungsi organ melalui proses ‘potential difference’.

Mata merupakan organ yang penting. Adalah penting untuk kita mengamalkan satu rutin penjagaan mata untuk memastikan mata kita sentiasa bersih dan sihat. E eye care adalah titisan penjagaan mata yang tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Ia membantu mengekalkan kesihatan mata tanpa kesan sampingan. Sama ada dari kesan alergi, asap, iritasi dari persekitaran atau keletihan mata pada kerja komputer dan sebagainya. E eye care adalah untuk anda.

Fungsi Khusus

  • Membantu merawat kemerahan mata.

  • Melegakan hypersensitiviti kepada cahaya.

  • Melegakan ‘ Conjunctivitis ‘.

  • Melegakan mata yang penat dan tidak bermaya.

  • Melegakan kekaburan dan kekejangan pada kelopak mata akibat dari penumpuan yang lama ketika memandu malam dan kerja-kerja komputer, menjahit dan membaca.

  • Membantu melegakan kekeringan mata.

  • Melegakan ketidakselesaan pemakaian kanta mata.

  • Melegakan simptom alergi.

  • Melegakan, melapisi dan menjaga mata dari iritasi.

  • Membantu merawat rabun warna.

  • Membantu merawat masalah rabun jauh dan dekat.

Cara guna :

Satu titik pada kedua-dua belah mata 2 kali sehari.

Peringatan :

  • Simpan ditempat sejuk dan kering. Elakkan dari pancaran sinaran matahari dan jauh dari punca dan peralatan elektrik berfrekuensi tinggi.

  • Tanggalkan kanta lekap sebelum guna.

  • Jangan gunakan jika kandungan berubah warna.

  • Jangan sentuh tempat titisan untuk elakkan cemaran.

  • Tutup selepas guna.

untuk keterangan lanjut sila hubungi dr yuzo/yusof:0179747173
kami stokis di bahagian Rawang



daaaduuu,

WAHAI WANITA

(minx maaf kalu terasa dgn kata2 ini..ttp ini untuk menyedarkan kamu sebagai kaum hawa..moga2 Allah memberi petunjuk dan hidayah)
WAHAI WANITA

Wahai wanita tidak bertudung,
Sungguh cantik alunan rambut mu,
Bebas menggerbang kemas terikat,
Terserlah di bawah cahaya mentari,
Mentari dunia yang tak sehebat neraka,
Iaitu api yang kan membakar rambut mu,
di hari akhirat hari penentu,
maka hanguslah segalanya,
hilanglah cantik alun rambut mu,
tiada lagi yang menggerbang,
tiada lagi yang terserlah.
Oleh itu jadikanlah diri mu,
Sebahagian daripada wanita-wanita yang bertudung.

Wahai wanita yang bertudung,
Sungguh cantik alas kepala mu,
Ringkas pendek tersempang rapi,
Tersembul jambul tertutup dahi,
Terserlah lah bentuk tubuh,
Mengapa tidak dilindungi?
Rimaskah dengan tudung labuh ke dada?
Panaskah dengan pakaian sedemikian rupa?
Tidakkah kau ingat,
Kepanasan api neraka itu lagi hebat membakar,
Menjilat rentung kesemua mereka yang ingkar,
Mereka itu wanita yang tak bertudung,
Kau tidak ubah seperti mereka walau bertudung,
Oleh itu jadikanlah dirimu,
Sebahagian daripada mereka yang bertudung,
Bertudung labuh hingga ke paras dada.



Wahai wanita bertudung labuh,
Sungguh cantik terlindung rambut mu,
Sungguh ayu tertutup bentuk tubuhmu,
Yang terzahir jelas gaya kesopananmu,
Mengaburi segala yang tersirat di hati,
hanya diri sendiri yang menghakimi,
mungkin suci ikhlas kerana Illahi,
atau berdebu dengan sebab duniawi,
riak wajah nampak tawadhu’,
riak jiwa rupanya menunjuk-..nunjuk,
alangkah ruginya andai benar begitu,
kerna azab masih tak terlepas dari mu,
serupalah sahaja diri mu ditunggu,
diseksa tidak ubah seperti wanita tak bertudung,
sama dengan mereka yang menyempang tudung,
oleh itu jadikanlah dirimu,
sebahagian daripada mereka yang bertudung,
bertudung labuh hingga ke paras dada,
tersemat jua bersamanya rasa taqwa.

Wahai wanita yang bertaqwa,
Andai kau telah sampai ke tahap ini,
Dengan akhlak mahmudah terpahat di hati,
Syariat islam sebati dalam diri,
Maka layaklah dikau mendapat ganjaranNya,
Yang dijanjikan di akhirat nanti,
Dan tatkala di dunia ini lagi,
Muslimah solehah kau digelari,
Menjadi idaman setiap muslim soleh,
Yang sukar sekali untuk diperoleh,

Wahai muslimah solehah pula,
Jadilah mukminah mujahidah,
Mujahidah yang akan menyeru,
Agar ditinggalkan dirinya yang dahulu,
Mujahidah yang akan berdakwah,
Agar diri dan umat berubah,
Mujahidah yang akan mengajak,
Agar islam kembali tertegak.

Dengarlah wahai wanita..
Sahutlah seruan ini..


daaaduuu,

NERAKA!!!

suatu hari jibril telah mendatangi rasulullah..rasulullah pun berkata "ada apa wahai jibril??"..jibril pun berkata "aku datang untuk menceritakan kepadamu tentang api neraka"..maka jibril pun menceritakan "wahai nabi Allah,sesungguhnya api neraka itu sangat pedih dan dahsyat..dalam neraka jahannam terdapat 7 tingkat api neraka..
TINGKAT 1~yg paling bawah ialah neraka hawiyah..neraka yg paling panas..disitu terdapat 3 golongan iaitu firaun & keluarganya,orang munafiq yang mengkhianati agamanya, dan orang yahudi yg mengingkari ttg makanan manna wal salwa yg diturunkan dr syurga..
TINGKAT 2~ialah neraka jahim untuk orang musyrikin,
TINGKAT 3~neraka saqar untuk orang murtad,
TINGKAT 4~neraka lazho untuk iblis & sekutunya,
TINGKAT 5~neraka hutomah untuk orang yahudi,
TINGKAT 6~neraka sa'ir untuk orang nasrani"...setelah itu jibril diam dan tunduk..nabi pun berkata "kenapa wahai jibril??"..jibril berkata "neraka KETUJUH ialah neraka untuk umatmu yg berdosa besar dan tak sempat bertaubat sampai mati"..setelah mendengar itu lantas nabi pun pengsan..jibril pun mengangkat kepala rasulullah dan meletakkan di ribanya..setelah itu nabi pun bangun dan terus menangis..bermula dari situ setiap kali berdoa nabi akan menangis untuk umatnya...betapa sayangnya nabi kepada kita..tetapi adakah kita termasuk saya sayang kepada nabi..mengingati nabi bukan di setiap maulidur rasul tetapi mengingati setiap hari...mengingati sejarah kepimpinannya..

#neraka ketujuh tidak diberitahu namanya..ini berdasarkan hadis sahih..bukan saya buat cerita..memang ada hadis mengenai ini..jika anda tahu ape nama neraka ketujuh tolong bgtau saya..tp berdasarkan hadis yg kuat..
API NERAKA-dalam api neraka badan manusia bukan kecil macam kita..tetapi akan dibesarkan supaya manusia dapat merasai azab api neraka!!dalam neraka terdapat 70 puluh ribu daerah..dalam daerah ada 70 ribu kampung..dalam kampung ada 70 ribu rumah..dalam rumah ada 70 ribu bilik..dalam bilik ada satu pokok buah zaqum..bawah pokok ada 2 kotak..kotak pertama ada 70 puluh ribu ular yg dalam mulutnya penuh dgn bisa berwarna hitam pekat yg bersedia untuk patuk org berdosa..panjangnya 70 hasta..kotak kedua ada 70 ribu rantai untuk dibelenggu..rantai itu ditarik oleh 70 ribu malaikat...betapa beratnya rantai 2.. seandainya rantai neraka diletakkan keatas gunung bumi nescaya akan cairlah bumi sehingga 7 lapisan bumi..lapisan pertama bumi memakan mase selama 5 ratus tahun lebih untuk di gali.. seandainya api neraka di buka sebesar lubang jarum nescaya akan terbakarlah bumi ini... seandainya baju penghuni neraka diletakkan antara langit dgn bumi maka akan matilah manusia dibumi kerana kebusukannya..
kita xboleh menghakikatkan api neraka macam mane..sekadar tawu azab dan takut kpd Allah... Allah mencabar kita.."bagaimana kamu manusia boleh berbuat maksiat sedangkan panas matahari pun kamu tak dapat tahan..apatah lagi api neraka.." BARangSIAPa yg menggunakan matanya untuk membuat pkare haram pasti Allah akan meletakkan bara api neraka sepenuhnya dalam mata

daaaduuu,